onsdag den 26. februar 2014

Jeg blander kortene igen....

Jeg vender jo ind i mellem bunden i vejret og ryster posen fyldt med biler, og så ser jeg med nye øjne på det der kommer ud.
Nu har jeg besluttet at forsøge at skifte lidt ud i vognparken. Både fordi det er ved at være sommer og fordi jeg helst vil have biler stående i min garage som jeg får kørt i  indimellem.
 Metroen som jeg købte i efteråret får jeg simpelthen ikke kørt nok i. Det er lidt underligt fordi det er en rigtig fin bil, den er speciel og rigtig sjov...
 Kabinen er fyldt med lækre Vanden Plas detaljer, lyse lædersæder, "træ"-indlæg, centrallås, el-ruder, originalt soltag og meget mere.
 Og som det ydeligt ses er den også i rigtig fin stand. Den er blevet holdt rigtigt fint og er blevet passet på. Bl.a. har den fået undervognsbehandling, sidste gang i 2011.
Man sidder ganske udmærket i den faste lædersæder, og al mekanikken virker som den skal
 Jeg synede bilen og satte plader på i oktober 2013, og den har max kørt 300 km siden. Og det er synd synes jeg. den fortjener at komme ud at køre til nogle af forårets træf, hvor den helt sikkert vil være den eneste af sin slags. Farven er Midnight Blue, årgangen 1987, km stand 120000 og prisen er 23500.

Ingen kommentarer: